Közlemény

Collapse
No announcement yet.

BRUMI SZŰRŐ- és ÉGÉSJAV͍TÓ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Persze, van négyüteműs változata is: az egyszerű FIMOL nevű abba való, A Fimol-2 meg a kék füstöt eregetőkbe

    Komment


      #17
      ...........és mi a véleményed a gáz elnyeletéses technikáról,!

      Komment


        #18
        Szervusztok!

        Igen érdekes dolognak tűnik ez a gázelnyeletés,-igazándiból bele sem merek gondolni!A szódavizet leszámítva soha nem hallottam róla,de ne jelentse ez azt,hogy valaha valakinek ne juthatott volna eszébe.Érdekes gondolat,-továbbfejlesztett változata lehetne talán (igen futurisztikus gondolat),ha az utazás folyamán,esetlegesen keletkező bélgázokat,az ülésben elhelyezett,valamilyen visszacsapószelep segítségével a szívótorokba lehetne továbbítani,természetesen valamilyen nyomásfokozón átküldve,melynek használatával,- a turbófeltöltő is feleslegessé válna.

        Nagy kár volt leírni a fentieket,-lelki szemeimmel már látni vélem,-hogy projektek alakulnak,természetesen a környezetvédelem,az élhető világ,a túlélés, a szebb menő,-az Internacionalizmus, a keresztyén és a Mohamedán ifjak,a négy mancs és akik még kimaradtak szervezetek nevében,hogy felkarolják fenti ötletemet,------ mely tulajdonképp humorból született!!!!-de akár megvalósítható is lenne,-de minek?Lehetne EU.-s pályázatokat kiírni,hogy a penyigei szilvalekvár,vagy a Bajor rozskenyér esetleg a kenőmájassal vastagon megkent friss Magyar kenyér vöröshagymával, bőven hintve adja több és jobb minőségű biogázt.-Aj a gurman szinte csettintene.....


        Gondolkodtam,-átolvasván írásomat,hogy a vicc kategóriába kellene sorolnom,de úgy gondolom,itt is elfér.


        Üdvözlettel:Che

        Komolyra fordítva a szót,ha vásárolunk ma egy liter benzint,-mondjuk cégszerűen,-tehát hivatalosan,az-az a könyvelésben öt évig meg kell őrizni a számlát,--------légmentesen zárjuk el ezt benzinnek nevezett valamit,és bontsuk fel öt év múlva!Köztudott dolog,hogy molekularoncsolással szinte bármilyen szerves anyagból előállítható a benzin-szerű üzemanyag,melynek hatásfokát fokozandó, üzleti szempontokat és az emberi hiszékenységre alapozva sok "kütyü" ,adalék születik,-melyek ilyen-olyan megtakarításokat ígérnek,sőt garantálnak,de ezek egy idő múlva a homályba vésznek.

        Úgy gondolom " ami a császáré az a császáré,ami a királyé az a királyé",a belsőégésű motorokat,vagy a teljesítményre,vagy a beszívott levegő mennyiségére és a hozzá rendelt mennyiségű és minőségű üzemanyagra tervezik,-a kettőn túl sokat változtatni nem lehet,az elektronika(befecskendezés,már a dieseleknél is),-gondolom már a határait feszegeti,-bár ki tudja?Az biztos,hogy az energia megmaradás elvét figyelembe véve a belsőégésű motorok,-üzemanyagot termelni nem fognak.A legjobb takarékosság,ha mindennapjainkban a belsőégésű motorokkal üzemeltetett eszközeinket(jármű,fűkasza,rotációskapa,...),csak akkor használjuk,ha a kerékpár,liba,birka,kecske,sarló,kasza,...elsődleges alkalmazását,- fizikai állapotunk szükségessé teszi.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2011 okt. 10, 02:25.

        Komment


          #19

          Komment


            #20
            Ebben az üzemanyagmegtakarításban legújabb kedvencem a Shell akciója. El is hoztam a szórólapjukat, miszerint "akár 1 liter megtakarítás tankonként!"
            Aztán a szórólap második oldalán kezd kibújni a szög a zsákból, ahol azt írják "ügyeljünk a fogyasztásra!" A hátlapon pedig fény derül a titokra:
            - Szerelje le a tetőcsomagtartót, ha nem használja!
            - Vezessen egyenletesen!
            - Használja a magasabb sebességfokozatokat!
            - Kerülje az üresjáratot!
            - Ne pörgesse túl a motort!

            50 literes tankkal számolva 1 liter megtakarítás pontosan 2%. Én az idén elfüstöltem 407394 forintnyi üzemanyagot, tehát ha megfogadom Shellék tanácsait akár 8000 forintot is megtakaríthattam volna. Ezzel csak az a baj, hogy nagyon régóta nincs tetőcsomagtartóm, egyenletesen vezetek, a lehető legmagasabb sebességfokozatban autózok, kerülöm az üresjáratot és nem pörgetem túl a motort.
            No meg az a baj, hogy egy általam korábban jó cégnek tartott Shell, ilyen hülyének nézi a vevőit.

            Komment


              #21
              motorkami eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              - Szerelje le a tetőcsomagtartót, ha nem használja!
              - Vezessen egyenletesen!
              - Használja a magasabb sebességfokozatokat!
              - Kerülje az üresjáratot!
              - Ne pörgesse túl a motort!
              A következő bekezdésbe odaírhatták volna:

              - Az üzemanyagaink betöltése után autózzon 2 %-kal kevesebbet!

              Már meg is van a "megtakarítás"!
              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

              Komment


                #22
                Itt egy újabb "csodaszer"!

                Spuri adal
                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                Komment


                  #23
                  A RED BULL pedig szárnyakat ad !

                  Komment


                    #24
                    Kedves Leányok és Fiúk!

                    A tudomány,-töretlenül fejlődik,-itt a plazma gyertya (Plasma Spark Plug) és a (HHO) Hidrogén Generátor!A gyertya használata akár 10%,az utóbbi használata 10-30% üzemanyag megtakarítást és 10-20% teljesítménynövekedést ígér.Az alkalmazott üzemanyag lehet benzin,etanol,gázolaj és kerozin,-tehát az általánosan alkalmazott üzemanyagok.

                    Nem szándékom sem a fórumot,se magam hitelrontási vádakkal terhelni,ezért nem írom le,hogy hol találtam ezt a hirdetést,de ha a firefox-ba beírjátok magatok is olvashatjátok e forradalmian új technológia áldásait.A végén még tényleg termelni fogják a belsőégésű motorok az üzemanyagot,a tőlük elvárt teljesítményen felül.

                    Üdvözlettel:Che

                    Komment


                      #25
                      Ezek a hidrogén generátorok mostanában nagyon mennek. Csak azt szokták elfelejteni, hogy a hidrogén előállításához szükséges energiát is a motornak kell előállítani és ez általában több, mint amennyit az előállított hidrogén tartalmaz. De aggodalomra semmi ok, általában nem lesz rosszabb a fogyasztás egy ilyen berendezés alkalmazásával.
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #26
                        Szervusztok!

                        Amennyiben kis szerencsével a fogyasztás nem lesz több,mint a készülék beszerelése előtt,-akkor minek beszerelni az amúgy is minden fölösleges marhasággal túlzsúfolt motortérbe?Van e egyáltalán értelme,tudjuk e hosszútávon nem károsítja a motort,stb?


                        Szóval kérem,-értem én,hogy gőzgép,-de mitől megy?

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X